Nikolaj Boe
Kontaktdata om beslutningstagere
Virksomheds beskrivelse:
VI TROR PÅ
- At gode leads er vigtige for vækst.
- At new-bizz skal udføres så kvalitativt – og nænsomt – som muligt.
- At data skal sættes i spil i flere aktiviteter.
- At netop den person en sælger kontakter, i forvejen er blevet eksponeret for budskaber på LinkedIn, har fået tilsendt ”White-papers”/Introbrev og er blevet inviteret til events.
- At beslutningstagere skal have mulighed for at takke nej til dialog. For alles bedste.
- At marketingindsatser skal målrettes – og være målbare.
- At sælgere skal sælge, når de sælger (og ikke bruge tid på alt muligt andet).
KEY FACTS
- Etableret i 2011. Familieejet.
- 15 ansatte.
- 6 Gazellepriser (2017, 2018, 2019, 2020, 2021 og 2022).
- Specialiserer sig i at finde de bedst mulige data om kontaktpersoner. (beslutningstagere/influenter) i mellemstore og større private firmaer & Off Org.
- Har dedikeret research-team der vedligeholder og beriger data kontinuerligt.